eHuman

Doprajte vašim firemným procesom flexibilný systém a zamestnancom aktívny prístup k potrebným firemným údajom.

eHuman je systém dostupný v prostredí internetového prehliadača. Nevyžaduje žiadnu dodatočnú inštaláciu na pracovnej stanici používateľa a, ak budete chcieť, môže ho používať každý zamestnanec vašej spoločnosti. Flexibilita systému zabezpečuje rozsiahle možnosti prispôsobenia interným procesom spoločnosti. Celý systém je navyše prepojiteľný s ďalšími informačnými systémami.

Systém umožňuje interakciu zamestnancov spoločnosti na každej úrovni riadenia v oblasti vzdelávania, dochádzky, personalistiky, hodnotenia, agendy cestovných príkazov, vedenia projektov či firemných benefitov

Výhody systému eHuman

Dostupnosť

K prístupu do rozhrania systému stačí aktívne pripojenie na internet či firemnú sieť. 

Schvaľovanie

Schvaľovanie procesov prebieha na viacerých úrovniach podľa interných potrieb organizácie a jej štruktúry. 

Prístup

Aktívny prístup k systému a vybraným firemným informáciám získavajú zamestnanci na každej úrovni riadenia. 

Ovládanie

Prostredie aplikácie je jednoduché a poskytuje rýchlu a prehľadnú orientáciu po prihlásení užívateľa. 

Informovanosť

Transparentné informácie získavajú vaši manažéri, vedenie i jednotliví zamestnanci. 

Otvorenosť

eHuman poskytuje možnosť rozšírenia o nový modul alebo funkcionalitu podľa vašej špecifickej potreby.

E-mailové notifikácie

O zmenách a schváleniach požiadaviek ste informovaný cez e-mail. 

Pre každý typ zariadenia

Aplikácia je dostupná na desktopovom zariadení, smartfóne či tablete.

Prepojiteľnosť

Možnosť prepojenia s dochádzkovým a účtovným systémom.

Hľadáte odpoveď na tieto otázky?

  • Administratíva cesťákov začína byť neúnosná?
  • Dovolenky už nechcete schvaľovať vypísaním tlačiva?
  • Chceli by ste vašich zamestnancoch informovať o dianí vo firme?
  • Zaujíma vás názor vašich zamestnancov či kolegov?
  • Chýbajú vám pripomienky k udalostiam vo firme?
  • ...

Spoznajte moduly eHuman

ePersonalistika
eInformačný server
eZískavanie zamestnancov
eSchvaľovanie neprítomností
eZadávanie dochádzky
eCestovné príkazy
eVzdelávanie
eProjekty
eBenefity
eHodnotenie
Snímače

Inovatívne riešenie vďaka systému eHuman

Spojením systému eHuman a samoobslužného terminálu kiosk vám ponúkame inovatívny produkt 24 hodinový personálny asistent. Riešenie umožňuje aktívny prístup k firemným informáciám všetkým zamestnancom na pracovisku.

Výhody:

  • úspora času zamestnancov
  • minimalizácia administratívy
  • sprehľadnenie procesov
  • sprístupnenie údajov na pracovisku

Systém eHJuman

Koľko času vám eHuman ušetrí v praxi?

Pozrite si krátke video, v ktorom vám názorne predvedieme optimalizáciu riadiacich procesov aj vo vašej spoločnosti. 

Dohodnite si konzultáciu k systému eHUMAN

Po vyplnení formuláru vás bude kontaktovať naše Oddelenie obchodu v čo najskoršom termíne. 

Kto sa vám bude venovať?

Jana Musilová

Riaditeľka obchodu a marketingu

+421 907 917 435

obchod@hour.sk

Zobraziť na LinkedIn

Denisa Dériková

Obchodná manažérka

+421 910 537 760

obchod@hour.sk

Rastislav Sojak

Account manažér

+421 908 646 005

obchod@hour.sk