Servicedesk
Centrálny systém na evidenciu a správu všetkých nehlasových zákazníckych požiadaviek spoločnosti Hour
Systém Servicedesk sprehľadňuje a zefektívňuje komunikáciu s našimi zákazníkmi a užívateľmi našich produktových riešení. Informácie o každej požiadavke sú štruktúrované a ľahko čitateľné.
Výhody používania systému SERVICEDESK:
- systém je dostupný kedykoľvek a kdekoľvek, kde je pripojenie na internet,
- bezpečný spôsob výmeny a zdieľania informácií,
- spustenie na jeden klik z IS Human,
- automatické informovanie o zmene riešenia/stavu požiadavky cez e-mailové notifikácie,
- prehľadné grafické zobrazenie životného cyklu požiadavky od jej vzniku až po jej vyriešenie,
- evidencia komplexnej histórie každého záznamu,
- jednoduché vyhľadávanie záznamov cez viacero kritérií vrátane tzv. fulltextového vyhľadávania,
- intuitívne šablóny pre evidenciu požiadaviek,
- zdieľanie záznamov s kolegami v rámci organizácie,
- možnosť komentovať všetky dostupné záznamy užívateľa.