Servicedesk

Centrálny systém na evidenciu a správu všetkých nehlasových zákazníckych požiadaviek spoločnosti Hour

Systém Servicedesk sprehľadňuje a zefektívňuje komunikáciu s našimi zákazníkmi a užívateľmi našich produktových riešení. Informácie o každej požiadavke sú štruktúrované a ľahko čitateľné.


Výhody používania systému SERVICEDESK:

  • systém je dostupný kedykoľvekkdekoľvek, kde je pripojenie na internet,
  • bezpečný spôsob výmeny a zdieľania informácií,
  • spustenie na jeden klik z IS Human,
  • automatické informovanie o zmene riešenia/stavu požiadavky cez e-mailové notifikácie,
  • prehľadné grafické zobrazenie životného cyklu požiadavky od jej vzniku až po jej vyriešenie,
  • evidencia komplexnej histórie každého záznamu,
  • jednoduché vyhľadávanie záznamov cez viacero kritérií vrátane tzv. fulltextového vyhľadávania,
  • intuitívne šablóny pre evidenciu požiadaviek,
  • zdieľanie záznamov s kolegami v rámci organizácie,
  • možnosť komentovať všetky dostupné záznamy užívateľa.