eBenefity

Zjednodušte zamestnancom proces výberu firemných benefitov

Obsah modulu

    Modul umožňuje zamestnancovi objednávať si ponúkané benefity spoločnosti na základe jeho vlastného rozpočtu.

    Užívateľ má možnosť na základe ponúkaných benefitov spoločnosti objednať si v určitom období predmety, o ktoré má záujem a v prípade trvania objednávacieho obdobia kedykoľvek svoje preferencie zmeniť.

    objendavanie predmetov

    Každý benefit má určitú hodnotu a každý zamestnanec má svoj rozpočet, ktorý môže na ne minúť.

    Po skončení objednávkového cyklu môže administrátor modulu jednoducho vygenerovať objednávku na dané predmety zamestnancov svojmu dodávateľovi a taktiež spracovať preberací protokol pre následné vydávanie benefitov.

    zoznam predmetov

    Okrem objednávania predmetov je modul prepojený aj so mzdovým systémom Human, a tak je možné vykonať export do miezd potrebný pre zdanenie jednotlivých benefitov zamestnancom spoločnosti.


    Modul eBenefity slúži zamestnancom na objednávanie firemných benefitov na základe individuálnych rozpočtov.


    Výhody modulu eBenefity

    • jednoduché objednávanie benefitov zamestnancom cez počítač, alebo Kiosk,
    • automatická aktualizácia nevyčerpaného rozpočtu zamestnanca pre nový cyklus objednávania,
    • možnosť prezerania objednaných benefitov zamestnancom kedykoľvek,
    • možnosť zmeniť objednané benefity počas trvania objednávania,
    • variabilná ponuka benefitov pre rôzne skupiny zamestnancov,
    • odbúranie starostí na strane HR, nakoľko zamestnanec má v rukách svoje „míňanie rozpočtu a objednávanie“,
    • export do miezd Human.


    Získajte viac informácií o module eBenefity

    Po odoslaní formuláru vás bude kontaktovať naše obchodné oddelenie.

    Kto sa vám bude venovať?

    Katarína Mišutková

    Obchodný manažér

    +421 907 917 435

    obchod@hour.sk

    Zobraziť na LinkedIn

    Miroslava Miklošová

    Obchodný manažér

    +421915797007

    obchod@hour.sk