eBenefity
Zjednodušte zamestnancom proces výberu firemných benefitov
Modul eBenefity umožňuje zamestnancom objednávanie ponúkaných firemných benefitov so zohľadňovaním individuálnych rozpočtov zamestnancov, bez zdĺhavej administrácie.
Obsah modulu
- evidencia benefitov,
- evidencia objednávok,
- objednávanie benefitov,
- prehľad objednaných benefitov,
- tlačové výstupy.
Funkcie modulu
- evidencia a objednávanie benefitov online bez zdĺhavej administrácie,
- vyzvanie notifikáciou zamestnancov o sprístupnení nového objednávania benefitov a možnosti objednávania,
- neobmedzený počet objednávok,
- možnosť tlačových výstupov,
- možnosť stanovenia ľubovoľného rozpočtu pre zamestnancov pri čerpaní benefitov,
- možnosť automatického prenosu objednanej sumy do miezd.
Výstupy modulu
- tlač objednávok,
- tlač preberacích protokolov.
Vybrané ukážky modulu eBenefity
Informácie a údaje na jednotlivých ukážkach sa nevzťahujú na žiadne konkrétne osoby. Údaje sú ilustračné.
Získajte viac informácií o module eBenefity
Po odoslaní formuláru vás bude kontaktovať naše obchodné oddelenie.