Terminál Humanet
Komplexné riešenie dochádzky
Terminál Humanet je nová generácia snímača identifikačných kariet vyvinutého priamo pre dochádzkový systém Humanet.
Vďaka možnosti jeho pripojenia aj prostredníctvom LTE (SIM karty) dokáže fungovať nezávisle od IT infraštruktúry spoločnosti, a tak dokonale dopĺňa plne cloudové riešenie Humanet. Terminál navyše v prípade výpadku komunikácie automaticky zálohuje všetky dáta, čím umožňuje autonómnu prevádzku.
Výhody riešenia
Rôzne možnosti pripojenia
LTE (SIM karta), Wifi, LAN
Prehľadné intuitívne prostredie
Dôležité informácie vždy na dosah
Možnosti vlastných prerušení
Možnosť tvoriť vlastné typy prerušení
Podpora dochádzkových kariet
Proximity, Mifare, HID
Rôzne možnosti inštalácie
Montáž na stenu
Stojan na stôl
Jednoduchá samoinštalácia
Jednoduchá samoinštalácia a prepojenie s dochádzkou Humanet
Mobilné riešenie dochádzky
vďaka zabudovanému stojanu je možné umiestniť terminál na stenu
s využitím nohy je možné terminál umiestniť voľne na stôl
Technické detaily
Napájanie Procesor Operačná pamäť Pamäť zariadenia Podporované typy RFID TAG Vzdialenosť čítania Displej Šetrič obrazovky Možnosti pripojenia | 20 - 30 VDC 5.10.72 iMX7 dual core 1GHz DDR3L 512MB eMMC 8GB; Micro SD - voliteľné Proximity, Mifare, HID 30 mm TFT , 800x480 px Nie LTE, Wifi, LAN |
Klávesnica Senzor denného svetla Rozmery (VxŠxH) Materiál Farba Ochrana Prevádzková teplota Audio Nastavenie hlasitosti | Dotykový displej Áno 173x206x45 mm ASA / Stainless steel Čierna IP40 -20 °C - +55 °C 1W reproduktor Áno |
Dochádzkový softvér
Terminál Humanet bol vyvinutý priamo pre dochádzkový systém Humanet.
S dochádzkovým riešením Humanet získate nielen online prehľad prítomnosti zamestnancov na pracovisku, podrobný prehľad dochádzkových záznamov, ale aj sumárne dochádzkové položky za rôzne definované obdobia. Riešenie poskytuje navyše harmonogram pracovných kalendárov, možnosť exportu evidencií do MS Excel, porovnanie plánu dochádzky so skutočnosťou a množstvo ďalších systémových i užívateľom definovateľných výstupov.
Riešenie dochádzky Humanet obsahuje
evidenciu dochádzky zamestnancov hromadné plánovanie dochádzky a pohotovostí definovateľný schvaľovací proces s možnosťou viacúrovňového schvaľovania dochádzky možnosti časových korekcií/zaokrúhľovanie príchodov a odchodov podľa pravidiel spoločnosti evidenciu nadčasovej práce široké spektrum nastavenia výpočtov nad dochádzkovými dátami i ich následnou sumarizáciou nastavenia nadriadenosti a podriadenosti individuálne i hromadne importom z MS Excel nastavenia zastupujúcich schvaľovateľov v čase neprítomnosti nadriadeného zamestnanca |
plánovanie dovoleniek automatickú synchronizáciu osobných údajov s modulom personálne údaje v IS Humanet definíciu rôznych dochádzkových kalendárov pre rôzne skupiny zamestnancov vytváranie individuálnych i hromadných žiadaniek o neprítomnosť a nadčasy automatický import žiadaniek do dochádzky zasielanie emailových notifikácií generovanie kalendárnych udalostí v poštovom klientovi na základe schválených žiadaniek o neprítomnosť prehľad prítomností a neprítomností zamestnancov s možnosťou nastavenia konkrétnej skupiny zamestnanco |
Informujte sa o našom riešení
Po vyplnení formuláru Vás bude kontaktovať naše Oddelenie obchodu v čo najskoršom termíne.