Spracovanie dochádzky
Nastavte si spracovanie podľa vlastných požiadaviek a preferencií
Modul Spracovanie dochádzky komplexne zastrešuje evidenciu pracovného času zamestnanca a zabezpečuje jeho automatické spracovanie podľa užívateľsky definovateľných nastavení.
Obsah modulu
- evidencia dochádzky zamestnancov,
- plánovanie dochádzky a pohotovosti,
- evidencia nadčasovej práce,
- plán dovoleniek,
- evidencia krátkodobých a dlhodobých pracovných neschopností zamestnancov,
- evidencia pridelení dochádzkovych kariet,
- evidencia dochádzkovych zmien,
- evidencia dochádzkovych kalendárov,
- sumárne položky a mesačné kontá.
Funkcie modulu
- hromadné plánovanie dochádzky a pohotovostí zamestnancov po strediskách, prípadne za celú organizáciu,
- definovateľný schvaľovací proces a možnosť viacúrovňového schvaľovania dochádzky,
- hromadné a individuálne schvaľovanie dochádzky,
- automatický import žiadaniek z modulu schvaľovanie (ne)prítomností,
- možnosti časových korekcií/zaokrúhľovaní príchodov a odchodov z práce podľa politiky spoločnosti,
- široké spektrum nastavenia výpočtov nad dochádzkovými dátami s ich následnou sumarizáciou,
- automatická synchronizácia osobných údajov s modulom personálne údaje,
- nastavenie nadriadenosti a podriadenosti individuálne aj hromadne exportom z MS Excel.
Výstupy modulu
Získajte viac informácií o module Spracovanie dochádzky
Po odoslaní formuláru vás bude kontaktovať naše obchodné oddelenie.