Spracovanie dochádzky

Nastavte si spracovanie podľa vlastných požiadaviek a preferencií



    Modul Spracovanie dochádzky komplexne zastrešuje evidenciu pracovného času zamestnanca a zabezpečuje jeho automatické spracovanie podľa užívateľsky definovateľných nastavení.


    Obsah modulu

    • evidencia dochádzky zamestnancov, 
    • plánovanie dochádzky a pohotovosti, 
    • evidencia nadčasovej práce, 
    • plán dovoleniek, 
    • evidencia krátkodobých a dlhodobých pracovných neschopností zamestnancov, 
    • evidencia pridelení dochádzkovych kariet, 
    • evidencia dochádzkovych zmien, 
    • evidencia dochádzkovych kalendárov, 
    • sumárne položky a mesačné kontá.
    dochadzka ilustracia

    Funkcie modulu

    • hromadné plánovanie dochádzky a pohotovostí zamestnancov po strediskách, prípadne za celú organizáciu,
    • definovateľný schvaľovací proces a možnosť viacúrovňového schvaľovania dochádzky,
    • hromadné a individuálne schvaľovanie dochádzky,
    • automatický import žiadaniek z modulu schvaľovanie (ne)prítomností,
    • možnosti časových korekcií/zaokrúhľovaní príchodov a odchodov z práce podľa politiky spoločnosti,
    • široké spektrum nastavenia výpočtov nad dochádzkovými dátami s ich následnou sumarizáciou,
    • automatická synchronizácia osobných údajov s modulom personálne údaje,
    • nastavenie nadriadenosti a podriadenosti individuálne aj hromadne exportom z MS Excel.

    Výstupy modulu

    • prehľad aktuálne prítomných/neprítomných zamestnancov na pracovisku,
    • prehľady dochádzkových záznamov zamestnancov organizácie,
    • prehľady sumárnych položiek za definovateľné obdobia (deň, týždeň, mesiac, rok, vybrané obdobie),
    • mesačný protokol vyhodnotenej dochádzky,
    • zostava na sledovanie dodržiavania nepretržitého odpočinku zamestnancov,
    • zostava na stanovenie nároku zamestnanca na rekondičný pobyt,
    • zostava nadčasovej práce zamestnanca,
    • zostava porovnávajúca plán dochádzky, nasnímaných transakcií a skutočne vyhodnotenej dochádzky zamestnancov,
    • harmonogramy pracovných kalendárov,
    • export zobrazených údajov všetkých evidencií do MS Excel.

    Vybrané ukážky modulu Spracovanie dochádzky


    Získajte viac informácií o module Spracovanie dochádzky

    Po odoslaní formuláru vás bude kontaktovať naše obchodné oddelenie.

    Kto sa vám bude venovať?

    Jana Musilová

    Riaditeľka obchodu a marketingu

    +421 907 917 435

    obchod@hour.sk

    Zobraziť na LinkedIn

    Denisa Dériková

    Obchodná manažérka

    +421 910 537 760

    obchod@hour.sk

    Rastislav Sojak

    Key account manažér

    +421 908 646 005

    obchod@hour.sk