Personálny útvar
Jednoduchý pomocník pri hľadaní dôležitých dokumentov zamestnancov
Modul predstavuje elektronickú osobnú zložku zamestnanca a tiež slúži ako centrálny archív všetkých zamestnancovi vydaných dokumentov, aj ako archív všetkých spoločných dokumentov (formulárov, šablón, smerníc) pre všetkých zamestnancov spoločnosti.
Obsah modulu
- archív všetkých dokumentov generovaných systémom pre každého zamestnanca podniku,
- archív všetkých externých dokumentov (dokumenty z MS Word, z MS Excel, PDF, ... ) pre každého zamestnanca podniku,
- hromadný import externých dokumentov do jednotlivých priečinkov zamestnanca,
- evidencia všetkých spoločných dokumentov (dokumenty z MS Word, z MS Excel, PDF, ... ) v databáze informačného systému,
- možnosť sprístupnenia vybraných dokumentov priamo zamestnancom v kombinácií s modulom ePersonalistika,
- možnosť sledovania prečítania dokumentu zamestnancom v module ePersonalistika.
Získajte viac informácií o module Personálny útvar
Po odoslaní formuláru vás bude kontaktovať naše obchodné oddelenie.