Personálny útvar

Jednoduchý pomocník pri hľadaní dôležitých dokumentov zamestnancov



    Modul predstavuje elektronickú osobnú zložku zamestnanca a tiež slúži ako centrálny archív všetkých zamestnancovi vydaných dokumentov, aj ako archív všetkých spoločných dokumentov (formulárov, šablón, smerníc) pre všetkých zamestnancov spoločnosti. 


    personalny utvar ilustracia

    Obsah modulu

    • archív všetkých dokumentov generovaných systémom pre každého zamestnanca podniku,
    • archív všetkých externých dokumentov  (dokumenty z MS Word, z MS Excel, PDF, ... ) pre každého zamestnanca podniku,
    • hromadný import externých dokumentov do jednotlivých priečinkov zamestnanca,
    • evidencia všetkých spoločných dokumentov (dokumenty z MS Word, z MS Excel, PDF, ... ) v databáze informačného systému,
    • možnosť sprístupnenia vybraných dokumentov priamo zamestnancom v kombinácií s modulom ePersonalistika,
    • možnosť sledovania prečítania dokumentu zamestnancom v module ePersonalistika.

    Získajte viac informácií o module Personálny útvar

    Po odoslaní formuláru vás bude kontaktovať naše obchodné oddelenie.

    Kto sa vám bude venovať?