Human časový manažér

Potrebujete dochádzkový systém? Náš Human časový manažér skrotí aj vašu firemnú dochádzku a zefektívni celkové fungovanie vášho podnikania.

Human časový manažér zhromažďuje informácie zo snímačov a v reálnom čase vykonáva ich spracovanie a vyhodnocovanie. Jeho modularita poskytuje širokú škálu možností v parametrizovaní systému podľa potrieb zákazníka.

Aké výhody získavajú

organizácia a jej zamestnanci:

  • všetky potrebné informácie týkajúce sa sledovania dochádzky zamestnancov sú dostupné v reálnom čase, napr. informácie o odpracovanom čase, nadčasoch, čerpaní a zostatku dovolenky, návštevách lekárov, iných prerušeniach pracovnej doby a príplatkoch,
  • kontrolu dochádzkových dát zamestnancami na snímači alebo cez web aplikáciu,
  • podporu rozličných typov dochádzkových snímačov.

personalisti, mzdári a manažéri:

  • komfortný prenos údajov o schválenej dochádzke priamo do miezd,
  • okamžité zistenie prítomnosti zamestnancov na pracovisku,
  • informácie dostupné v reálnom čase,
  • elimináciu chýb spôsobených manuálnym spracovaním,
  • kontrolu odpracovaných hodín na strediskách (projektoch, linkách), sledovanie zdrojov,
  • kontrolu ročných limitov pre vybrané neprítomnosti, napr. lekár, ...,
  • automatické sledovanie tvorby a čerpania nadčasov v rámci zvoleného obdobia,
  • prepojiteľnosť s externými personálnymi systémami,
  • širokú škálu tlačových výstupov a prehľadov, možnosť definovania vlastných výstupov na tlač a do MS Excel,
  • definovanie rôznych prístupových práv užívateľov, napr. prezeranie dochádzky vybraných zamestnancov, odsúhlasovanie dochádzky, správa nastavení a i.

všetci:

Aktuálny prehľad

Vždy aktuálny prehľad prítomností a neprítomností.

Manuálne úpravy

Údaje v dochádzke možno jednoducho editovať.

Hromadné schvaľovanie

Hromadné schvaľovanie prítomnosti a neprítomnosti. 

Prepojenie na mzdy

Automatický import dochádzky do mzdového modulu.

Efektívna tvorba plánov

Tvorba plánov dochádzky a možnosť ich prenosov z predchádzajúcich mesiacov.

Zdieľanie údajov

Využitie údajov z personalistiky pre potreby dochádzky, bez duplicitného zadávania údajov.

Špecifické funkcionality

V systéme nechýbajú ani špeciálne funkcie, ako napríklad vysporiadanie nadčasov.

Automatizácia

Celý proces dochádzky je automatizovaný vrátane automatického ukončovania intervalov.

Sledovanie nadčasov

S našou dochádzkou máte k dispozícii prehľady či automatické upozornenia. 

Variabilita nastavení

Všetky nastavenia možno definovať odlišne pre rôzne skupiny zamestnancov.

Výpočet nárokov

Automatický výpočet nároku na stravné lístky, dovolenku, lekára, ...


Ako to celé funguje?

Veľmi dobre vieme, že každá spoločnosť má rôzne pravidlá a nároky pre svoju firemnú dochádzku. Našou úlohou je prispôsobiť sa jej dokonale a navrhnúť optimálny stupeň automatizácie i rozsahu riešenia. 

Moduly a možnosti nadstavby

Moduly Spracovanie dochádzky a Plánovanie dochádzky umožňujú presné automatizované aj manuálne plánovanie dochádzky, jej komplexné spracovanie a vyhodnocovanie. Ešte väčší benefit z riešenia vzniká využitím modulov nadstavbového online riešenia eHuman.

V rámci systému eHuman priamo s dochádzkou súvisia moduly eInformačný server, eZadávanie dochádzky, eSchvaľovanie neprítomností a eCestovné príkazy.

Human Časový manažér je možné prepojiť s akýmkoľvek typom dochádzkových snímačov.

Moduly Human časový manažér

Snímače

V našej ponuke nájdete rôzne typy snímačov, ktoré vyhovejú potrebám organizácie každej veľkosti či zamerania. 


CCR-Premium Plus

  • 7” dotykový panel
  • Mifare, Mifare Plus, DESFire, HID
  • TCP/IP, PoE
  • Integrovaná kamera
  • 2 výstupné relé, 3 digitálne vstupy
  • IP 40

CCR-Premium 

  • 3,2” dotykový displej
  • Mifare, Mifare Plus, DESFire, HID
  • Elegantné a flexibilné užívateľské rozhranie
  • Nízka spotreba energie
  • IP 40

CCR U Mini

  • Jednoduchá obsluha MIFARE,
  • MIFARE Plus, DESFire, Proximity, HID
  • Napájanie z USB portu
  • Indikácia stavov LED diódami

Bezkontaktný čítač ID kariet CCR Slim

  • Jednoduchá montáž
  • MIFARE, MIFARE Plus, DESFire, Proximity, HID
  • Nízka spotreba elektrickej energie
  • Indikácia stavov LED diódami
  • IP54

Bezkontaktný čítač ID kariet CCR K Slim 

  • Jednoduchá montáž
  • MIFARE, MIFARE Plus, DESFire, Proximity, HID
  • Nízka spotreba elektrickej energie
  • Indikácia stavov LED diódami
  • Senzor denného svetla
  • IP54

AttandanceSystem.TS 

  • 15” dotykový displej
  • Proximity, Mifare, DESFire
  • Elegantné a flexibilné užívateľské rozhranie
  • Jednoduchá obsluha
  • IP65/IP54

Tlačové výstupy


Systém obsahuje množstvo štandardných tlačových výstupov, ako napríklad:

  • protokol dochádzky,
  • prehľad transakcií zo snímačov, prehľad chybových intervalov zamestnancov za určité obdobie,
  • tlač plánovaných zmien vybraných zamestnancov za zadané obdobie, odchýlky od plánu,
  • prehľad neprítomností zamestnancov, ktorí neodpracovali plánovanú zmenu,
  • prehľad prítomných a neprítomných zamestnancov na pracovisku, a mnohé ďalšie.


Informujte sa o riešení Human časový manažér

Po vyplnení formuláru vás bude kontaktovať naše Oddelenie obchodu v čo najskoršom termíne. 

Kto sa vám bude venovať?

Peter Steinhübl

Riaditeľ Obchodu

​​​​​​​ +421 917 854 970

obchod@hour.sk

Ľuboš Michalenko

Obchodný manažér

​​​​​​​ +421 905 275 949

obchod@hour.sk

Katarína Mišutková

Obchodný manažér

​​​​​​​ +421 907 917 435

obchod@hour.sk