Referent/-ka zákazníckeho centra

Hľadáme komunikatívnu a hlavne vždy usmiatu kolegyňu/kolegu, ktorá/-ý hravo zvládne zodpovedať na nejednu otázku od našich zákazníkov.

Koho hľadáme? Komunikatívnu a hlavne vždy usmiatu kolegyňu/kolegu, ktorá/-ý

  • hravo zvládne pozitívne i negatívne naladeného zákazníka,
  • sa nebojí žiadneho informačného systému a ani nie moc zložitých technických otázok zákazníkov,
  • má skúsenosti i s väčším množstvom práce, potrebou organizácie a prioritizácie práce,
  • je samostatná/-ý a zodpovedná/-ý.


...máš pocit že hovoríme o tebe? Potom hľadáme práve teba!




Aká bude náplň tvojej práce?

  • denno- denná komunikácia so zákazníkmi - emailom, telefonicky, cez Servicedesk,
  • vystavovanie cenových ponúk,
  • evidencia objednávok a vystavovanie podkladov pre fakturáciu,
  • organizovanie školení, webinárov, príprava harmonogramov a podkladov na školenia/webináre i výstupov z nich,
  • práca s interným IS, distribúcia update, komunikácia s dodávateľmi a iné operatívne úlohy zákazníckeho centra.

Tieto benefity s nami získaš:

  • flexibilný pracovný čas,
  • príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
  • príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
  • voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
  • samozrejmosťou je Notebook a služobný telefón,
  • vzdelávanie a firemná knižnica,
  • odmena za doporučenie nového kolegu,
  • sick day, voľno na svadbu,
  • výhody pri životných/profesných výročiach,

K tomu ti ešte ponúkame

  • pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
  • zmysluplnú prácu so šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
  • kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam.

Čo od Teba požadujeme?

  • Strojopis - Pokročilý
  • Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
  • Internet(e-mail, www) - Pokročilý
  • Microsoft Windows - Pokročilý
  • Microsoft Word - Pokročilý
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Microsoft Outlook - Pokročilý
  • Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • vynikajúce komunikačné schopnosti,
  • praktické skúsenosti s prácou v inf. systéme,
  • prozákaznícky prístup,
  • zodpovednosť a samostatnosť,
  • organizačné schopnosti,
  • flexibilita.

Vzdelanie

stredoškolské s maturitou - vysokoškolské I. stupňa

Prax

2 roky


Miesto výkonu práce

Žilina

Mzda

od 990 EUR/mesiac (brutto) 

 (mzda závislá od skúsenosti kandidáta/-ky; - možnosť získať výkonnostné odmeny odvíjajúce sa od schopností a skúsenosti kandidáta a jeho výkonu)

Druh pomeru

Plný pracovný uväzok


Chceš pracovať s nami? Daj nám o sebe vedieť!

...a nezabudni okrem zaslania svojho životopisu v sprievodnom texte uviesť prečo chceš pracovať v HOUR a prečo by sme si mali vybrať teba.

Vopred všetkým ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti a tešíme sa na budúceho kolegu/kolegyňu!