Referent/-ka zákazníckeho centra
Hľadáme komunikatívnu a hlavne vždy usmiatu kolegyňu/kolegu, ktorá/-ý hravo zvládne zodpovedať na nejednu otázku od našich zákazníkov.
Koho hľadáme? Komunikatívnu a hlavne vždy usmiatu kolegyňu/kolegu, ktorá/-ý
- hravo zvládne pozitívne i negatívne naladeného zákazníka,
- sa nebojí žiadneho informačného systému a ani nie moc zložitých technických otázok zákazníkov,
- má skúsenosti i s väčším množstvom práce, potrebou organizácie a prioritizácie práce,
- je samostatná/-ý a zodpovedná/-ý.
...máš pocit že hovoríme o tebe? Potom hľadáme práve teba!
Aká bude náplň tvojej práce?
- denno- denná komunikácia so zákazníkmi - emailom, telefonicky, cez Servicedesk,
- vystavovanie cenových ponúk,
- evidencia objednávok a vystavovanie podkladov pre fakturáciu,
- organizovanie školení, webinárov, príprava harmonogramov a podkladov na školenia/webináre i výstupov z nich,
- práca s interným IS, distribúcia update, komunikácia s dodávateľmi a iné operatívne úlohy zákazníckeho centra.
Tieto benefity s nami získaš:
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je Notebook a služobný telefón,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- odmena za doporučenie nového kolegu,
- sick day, voľno na svadbu,
- výhody pri životných/profesných výročiach,
K tomu ti ešte ponúkame
- pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
- zmysluplnú prácu so šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
- kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam.
Čo od Teba požadujeme?
- Strojopis - Pokročilý
- Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
- Internet(e-mail, www) - Pokročilý
- Microsoft Windows - Pokročilý
- Microsoft Word - Pokročilý
- Microsoft Excel - Pokročilý
- Microsoft Outlook - Pokročilý
- Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- vynikajúce komunikačné schopnosti,
- praktické skúsenosti s prácou v inf. systéme,
- prozákaznícky prístup,
- zodpovednosť a samostatnosť,
- organizačné schopnosti,
- flexibilita.
Vzdelanie
stredoškolské s maturitou - vysokoškolské I. stupňa
Prax
2 roky
Miesto výkonu práce
Žilina
Mzda
od 990 EUR/mesiac (brutto)
(mzda závislá od skúsenosti kandidáta/-ky; - možnosť získať výkonnostné odmeny odvíjajúce sa od schopností a skúsenosti kandidáta a jeho výkonu)
Druh pomeru
Plný pracovný uväzok
Chceš pracovať s nami? Daj nám o sebe vedieť!
...a nezabudni okrem zaslania svojho životopisu v sprievodnom texte uviesť prečo chceš pracovať v HOUR a prečo by sme si mali vybrať teba.
Vopred všetkým ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti a tešíme sa na budúceho kolegu/kolegyňu!