Obchodný manažér/ka pre akvizície
Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á posilní náš obchodnícky tím.
Máš prirodzenú schopnosť identifikovať a využívať obchodné príležitosti? Hľadáš nové spôsoby, ako rozšíriť obchodné aktivity? Teší ťa komunikácia so zákazníkmi a pochopenie ich potrieb? Si zameraný na dosahovanie cieľov a nájdenie úspešných riešení? Ak áno, budeme radi, ak rozšíriš náš obchodný tím a budeme kolegovia. Hľadáme skúseného človeka, ktorý pristupuje zodpovedne ku svojej práci. Naša spoločnosť sa špecializuje na softvérové riešenie v oblasti miezd, personalistiky, dochádzky. Ak si sa pri čítaní týchto riadkov našiel/našla, neváhaj čítať ďalej a staň sa súčasťou našej HOURáckej rodiny. #mysmehour
Tvojou náplňou práce bude:
- aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov,
- aktívna komunikácia s potenciálnymi zákazníkmi s cieľom pochopenia ich potrieb a poskytnutie relevantných riešení,
- vedenie obchodných stretnutí (osobne aj online),
- prezentácia produktov,
- príprava cenových ponúk,
- spolupráca s inými oddeleniami (oddelenie realizácie, IT, vývoja, a iné),
- komunikácia so zákazníkom o zmluvných podmienkach,
- prispievanie k celkovému rastu a úspechu spoločnosti prostredníctvom dosahovania obchodných cieľov.
Tieto benefity s nami získaš:
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je notebook a služobný telefón,
- vzdelávanie a firemná knižnica, či účasť na konferenciách a seminároch,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- výhody pri životných/profesijných výročiach,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu niekoľkokrát ročne.
K tomu ti ešte ponúkame
- pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
- zmysluplnú prácu so šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
- kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam.
Čo od Teba požadujeme?
- vynikajúce komunikačné a vyjednávacie schopnosti pre efektívnu komunikáciu so zákazníkmi a kolegami,
- schopnosť identifikovať a analyzovať potreby zákazníka a navrhnúť riešenie,
- príjemné vystupovanie a prezentačné schopnosti,
- zodpovednosť a samostatnosť v práci so schopnosťou riadiť vlastné obchodné projekty,
- výhodou sú skúsenosti v oblasti HR agendy alebo softvérových riešení.
Vodičský preukaz
B
Vzdelanie
stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, vysokoškolské I. ,II., III. stupňa
Prax
2 roky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Miesto výkonu práce
Práca z domu
Mzda
1 200 - 2 000 EUR/mesiac (brutto)
(mzda sa skladá zo základnej mzdy, senior príplatok 220 € a štvrťročných prémií, v
závislosti od dosiahnutých výsledkov.)
Druh pomeru
Plný pracovný uväzok, živnosť