Obchodný manažér/ka pre akvizície

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á posilní náš obchodnícky tím.

Máš prirodzenú schopnosť identifikovať a využívať obchodné príležitosti? Hľadáš nové spôsoby, ako rozšíriť obchodné aktivity? Teší ťa komunikácia so zákazníkmi a pochopenie ich potrieb? Si zameraný na dosahovanie cieľov a nájdenie úspešných riešení? Ak áno, budeme radi, ak rozšíriš náš obchodný tím a budeme kolegovia. Hľadáme skúseného človeka, ktorý pristupuje zodpovedne ku svojej práci. Naša spoločnosť sa špecializuje na softvérové riešenie v oblasti miezd, personalistiky, dochádzky. Ak si sa pri čítaní týchto riadkov našiel/našla, neváhaj čítať ďalej a staň sa súčasťou našej HOURáckej rodiny. #mysmehour

Tvojou náplňou práce bude:

  • aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov,
  • aktívna komunikácia s potenciálnymi zákazníkmi s cieľom pochopenia ich potrieb a poskytnutie relevantných riešení,
  • vedenie obchodných stretnutí (osobne aj online),
  • prezentácia produktov,
  • príprava cenových ponúk,
  • spolupráca s inými oddeleniami (oddelenie realizácie, IT, vývoja, a iné),
  • komunikácia so zákazníkom o zmluvných podmienkach,
  • prispievanie k celkovému rastu a úspechu spoločnosti prostredníctvom dosahovania obchodných cieľov.

Tieto benefity s nami získaš:

  • flexibilný pracovný čas,
  • príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
  • príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
  • voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
  • samozrejmosťou je notebook a služobný telefón,
  • vzdelávanie a firemná knižnica, či účasť na konferenciách a seminároch,
  • zabezpečený pitný režim na pracovisku,
  • sick day,
  • výhody pri životných/profesijných výročiach,
  • eventy a teambuildingy rôzneho druhu niekoľkokrát ročne.

K tomu ti ešte ponúkame

  • pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
  • zmysluplnú prácu so šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
  • kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam.

    Čo od Teba požadujeme?

    • vynikajúce komunikačné a vyjednávacie schopnosti pre efektívnu komunikáciu so zákazníkmi a kolegami,
    • schopnosť identifikovať a analyzovať potreby zákazníka a navrhnúť riešenie,
    • príjemné vystupovanie a prezentačné schopnosti,
    • zodpovednosť a samostatnosť v práci so schopnosťou riadiť vlastné obchodné projekty,
    • výhodou sú skúsenosti v oblasti HR agendy alebo softvérových riešení.

      Vodičský preukaz

      B

      Vzdelanie

      stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, vysokoškolské I. ,II., III. stupňa

      Prax

      2 roky


      Jazykové znalosti

      Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)


      Miesto výkonu práce

      Práca z domu

      Mzda

      1 200 - 2 000 EUR/mesiac (brutto) 

      (mzda sa skladá zo základnej mzdy, senior príplatok 220 € a štvrťročných prémií, v
      závislosti od dosiahnutých výsledkov.)

      Druh pomeru

      Plný pracovný uväzok, živnosť


      Chceš pracovať s nami? Daj nám o sebe vedieť!

      Nahrať súbor

      Nahrať súbor

      Kto sa Ti bude venovať?

      Natália Agyagosová

      HR Business Partner


      kariera@hour.sk