Mzdový účtovník pre outsourcing

Rozširujeme náš tím a hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu, s praxou v oblasti spracovania miezd a dochádzky.

Myslíš si o sebe, že vieš dobre komunikovať so zákazníkmi a máš prax v oblasti spracovania miezd a dochádzky?

Ak áno, tak potom čítaj ďalej!

Našim hlavným poslaním pri poskytovaní outsourcingových služieb v rámci miezd a personalistiky, je odbremeniť našich zákazníkov od agendy, ktorá je legislatívne náročná a dôležitá a zvyčajne nesúvisí s ich hlavnou činnosťou. Náš zákazník tak napríklad nemusí vynakladať energiu na chod mzdového oddelenia. Vložením do rúk profesionálov tieto starosti odbúrava a energiu môže investovať napríklad do výroby, predaja alebo inej činnosti.

A práve do oddelenia outsourcingu a hot-line hľadáme tú správnu posilu, ktorá bude

  • samostatne spracovávať a viesť komplexnú mzdovú agendu pre zákazníkov našej spoločnosti,
  • komunikovať a spolupracovať so zákazníkmi a štátnymi organizáciami,
  • poskytovať podporu zákazníkom v našich personálnych a mzdových systémoch,
  • zabezpečovať hot-line personalistiky a miezd pre užívateľov (08:00 - 16:00),
  • sledovať legislatívne zmeny a zabezpečiť ich aplikáciu u zákazníka,
  • pracovať s našimi informačnými systémami HUMAN/HUMANET,

ale taktiež posilu, ktorá

  • si prácu nechce len „odsedieť“, ale chce sa realizovať, nakoľko u nás dni ubiehajú naozaj veľmi rýchlo,
  • vie v Exceli spraviť viac, ako len jednoduchú tabuľku so základnými výpočtami,
  • má analytické myslenie, je technický typ a vie pracovať so súbormi ako XML, XLS a CSV (alebo sa nebojí s nimi naučiť pracovať),
  • je aktívny/a a rád/a neustále hľadá riešenia ako sa veci dajú spraviť alebo zlepšiť,
  • nepozná slová nie, nedá sa, neviem, či nedokážem,
  • má rad/a nové výzvy a zmeny, s ktorými sa bude musieť pravidelne popasovať,
  • rád/a komunikuje s novými ľuďmi a vie rozlíšiť, kedy je vhodné počúvať a kedy zase rozprávať,
  • vie pracovať samostatne, ale tiež chce byť súčasťou tímu,
  • má už skúsenosť s prácou z domu. Pracovať môže odkiaľkoľvek , ale chce to mať dobre zvládnutú disciplínu,
  • nemá problém s organizáciou času pri riešení pridelených úloh.

    Tieto benefity s nami získaš:

    • príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
    • príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
    • príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,

    • voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
    • samozrejmosťou je Notebook a služobný telefón,
    • vzdelávanie a firemná knižnica,

    • odmena za doporučenie nového kolegu,
    • sick day, voľno na svadbu,
    • výhody pri životných/profesných výročiach,

    K tomu ti ešte ponúkame

    • pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
    • zmysluplnú prácu so šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
    • kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam.

    Čo od Teba požadujeme?

    • prax v oblasti spracovania miezd a dochádzky min. 2 roky,
    • chuť pracovať a rozvíjať sa v oblasti spracovania miezd,
    • podmienkou je znalosť Zákonníka práce a zákonov týkajúcich sa problematiky personalistiky a miezd,
    • podmienkou je znalosť práce s MS Excel (najmä logické a vyhľadávacie funkcie ako vlookup/svyhledat),
    • pro-aktívny a efektívny prístup k riešeniu pracovných úloh,
    • zmysel pre detail a presnosť, spoľahlivosť,
    • príjemné vystupovanie a pozitívny prístup k zákazníkovi,
    • zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne,
    • tímový hráč,
    • analytické a logické myslenie,
    • flexibilita a odolnosť voči stresu,
    • Mzdové účtovníctvo - Pokročilý,
    • Microsoft Office - Pokročilý,
    • Human - Pokročilý,
    • Humanet - Pokročilý.


      Vzdelanie

      stredoškolské s maturitou - vysokoškolské III. stupňa

      Prax

      2 roky


      Miesto výkonu práce

      Práca z domu

      Mzda

      od 1410 EUR/mesiac (brutto) 

       (+ možnosť získať výkonnostné odmeny odvíjajúce sa od schopností a skúsenosti kandidáta a jeho výkonu)

      Druh pomeru

      Plný pracovný uväzok


      Chceš pracovať s nami? Daj nám o sebe vedieť!

      Nahrať súbor

      Nahrať súbor

      Kto sa Ti bude venovať?

      Natália Agyagosová

      HR Business Partner


      kariera@hour.sk