Mzdový účtovník pre outsourcing
Rozširujeme náš tím a hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu, s praxou v oblasti spracovania miezd a dochádzky.
Myslíš si o sebe, že vieš dobre komunikovať so zákazníkmi a máš prax v oblasti spracovania miezd a dochádzky?
Ak áno, tak potom čítaj ďalej!
Našim hlavným poslaním pri poskytovaní outsourcingových služieb v rámci miezd a personalistiky, je odbremeniť našich zákazníkov od agendy, ktorá je legislatívne náročná a dôležitá a zvyčajne nesúvisí s ich hlavnou činnosťou. Náš zákazník tak napríklad nemusí vynakladať energiu na chod mzdového oddelenia. Vložením do rúk profesionálov tieto starosti odbúrava a energiu môže investovať napríklad do výroby, predaja alebo inej činnosti.
A práve do oddelenia outsourcingu a hot-line hľadáme tú správnu posilu, ktorá bude
- samostatne spracovávať a viesť komplexnú mzdovú agendu pre zákazníkov našej spoločnosti,
- komunikovať a spolupracovať so zákazníkmi a štátnymi organizáciami,
- poskytovať podporu zákazníkom v našich personálnych a mzdových systémoch,
- zabezpečovať hot-line personalistiky a miezd pre užívateľov (08:00 - 16:00),
- sledovať legislatívne zmeny a zabezpečiť ich aplikáciu u zákazníka,
- pracovať s našimi informačnými systémami HUMAN/HUMANET,
ale taktiež posilu, ktorá
- si prácu nechce len „odsedieť“, ale chce sa realizovať, nakoľko u nás dni ubiehajú naozaj veľmi rýchlo,
- vie v Exceli spraviť viac, ako len jednoduchú tabuľku so základnými výpočtami,
- má analytické myslenie, je technický typ a vie pracovať so súbormi ako XML, XLS a CSV (alebo sa nebojí s nimi naučiť pracovať),
- je aktívny/a a rád/a neustále hľadá riešenia ako sa veci dajú spraviť alebo zlepšiť,
- nepozná slová nie, nedá sa, neviem, či nedokážem,
- má rad/a nové výzvy a zmeny, s ktorými sa bude musieť pravidelne popasovať,
- rád/a komunikuje s novými ľuďmi a vie rozlíšiť, kedy je vhodné počúvať a kedy zase rozprávať,
- vie pracovať samostatne, ale tiež chce byť súčasťou tímu,
- má už skúsenosť s prácou z domu. Pracovať môže odkiaľkoľvek , ale chce to mať dobre zvládnutú disciplínu,
- nemá problém s organizáciou času pri riešení pridelených úloh.
Tieto benefity s nami získaš:
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je Notebook a služobný telefón,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- odmena za doporučenie nového kolegu,
- sick day, voľno na svadbu,
- výhody pri životných/profesných výročiach,
K tomu ti ešte ponúkame
- pomocnú ruku pri všetkých problémoch,
- zmysluplnú prácu so šikovnými kolegami, ktorí ju majú radi a veria, že môžu pomôcť ľuďom a priniesť im skutočnú hodnotu,
- kolegov aj nadriadených otvorených novým možnostiam a výzvam.
Čo od Teba požadujeme?
- prax v oblasti spracovania miezd a dochádzky min. 2 roky,
- chuť pracovať a rozvíjať sa v oblasti spracovania miezd,
- podmienkou je znalosť Zákonníka práce a zákonov týkajúcich sa problematiky personalistiky a miezd,
- podmienkou je znalosť práce s MS Excel (najmä logické a vyhľadávacie funkcie ako vlookup/svyhledat),
- pro-aktívny a efektívny prístup k riešeniu pracovných úloh,
- zmysel pre detail a presnosť, spoľahlivosť,
- príjemné vystupovanie a pozitívny prístup k zákazníkovi,
- zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne,
- tímový hráč,
- analytické a logické myslenie,
- flexibilita a odolnosť voči stresu,
- Mzdové účtovníctvo - Pokročilý,
- Microsoft Office - Pokročilý,
- Human - Pokročilý,
- Humanet - Pokročilý.
Vzdelanie
stredoškolské s maturitou - vysokoškolské III. stupňa
Prax
2 roky
Miesto výkonu práce
Práca z domu
Mzda
od 1410 EUR/mesiac (brutto)
(+ možnosť získať výkonnostné odmeny odvíjajúce sa od schopností a skúsenosti kandidáta a jeho výkonu)
Druh pomeru
Plný pracovný uväzok