Spracovanie dochádzky

Dochádzka vašich zamestnancov rýchlo a jednoducho



    Modul Spracovanie dochádzky umožňuje automatizované a komplexné spracovanie a vyhodnocovanie dochádzky podľa potrieb zákazníka


    Obsah modulu

    • evidencia dochádzky zamestnancov,
    • dochádzkové zmeny,
    • dochádzkové kalendáre,
    • evidencia striedania zmien,
    • nadčasy,
    • evidencia čerpaní a zostatku dovolenky,
    • evidencia o návštevách lekárov,
    • evidencia krátkodobých a dlhodobých pracovných neschopností zamestnancov,
    • príplatky,
    • iné prerušenia pracovnej doby,
    • sumárne položky a mesačné kontá,
    • evidencia stravných lístkov, 
    • evidencia dochádzkových kariet.
    spracovanie dochadzky

    Funkcie modulu

    • automatizované spracovanie údajov zo snímačov a ich vyhodnotenie podľa prednastavených pravidiel,
    • komplexný prehľad dochádzky zamestnanca v jednom okne,
    • aktuálny prehľad prítomností a neprítomností,
    • manuálne opravy,
    • hromadné zadávanie prítomnosti a neprítomnosti,
    • schvaľovanie dochádzky,
    • definovanie plánov pre cyklické striedanie zmien,
    • automatické sledovanie tvorby a čerpania nadčasov,
    • špecifické funkcionality (napr. vysporiadanie nadčasov),
    • automatický výpočet odpracovanej doby, prerušení a pod., vrátane prenosu do ďalších mesiacov,
    • kontrola ročných limitov pre vybrané neprítomnosti,
    • automatické časové korekcie a prestávky,
    • automatické ukončovanie intervalov,
    • definovanie výpočtov podľa požiadaviek zákazníka,
    • definovanie položiek podľa vlastných nastavení a vzorcov (napr. špecifický výpočet salda, nároku na bonus, ... )
    • výpočet nároku na stravné lístky,
    • možnosť prepojenia na stravovací systém,
    • automatický export dochádzky do mzdového modulu Human Klasik, prípadne do iného
    • definovanie prístupových práv užívateľov (právo editovať, prezerať, odsúhlasovať).

    Výstupy modulu

    • zostava porovnávajúca plán dochádzky, nasnímaných transakcií a skutočne vyhodnotenej dochádzky zamestnancov,
    • prehľad mesačnej dochádzky a vybraných mesačných súčtov,
    • prehľad aktuálne prítomných/neprítomných zamestnancov na pracovisku,
    • tlač plánovaných zmien vybraných zamestnancov za zadané obdobie, prehľad odchýlky medzi skutočnou a plánovanou dochádzkou, prehľad tvorby a zostatku nadčasov, 
    • prehľad neprítomností zamestnancov podľa typu prerušenia,
    • prehľady sumárnych položiek za definovateľné obdobia,
    • zostava podkladov pre prenos do miezd,
    • možnosť definovania vlastných tlačových výstupov podľa potrieb zákazníka.


    Získajte viac informácií o module Spracovanie dochádzky

    Po odoslaní formuláru vás bude kontaktovať naše obchodné oddelenie.

    Kto sa vám bude venovať?

    Jana Musilová

    Riaditeľka obchodu a marketingu

    +421 907 917 435

    obchod@hour.sk

    Zobraziť na LinkedIn

    Rastislav Sojak

    Account manažér

    +421 908 646 005

    obchod@hour.sk