Hľadáme šikovnú asistentku zákazníckeho centra
Hľadáme šikovného človeka, ktorý posilní naše zákaznícke centrum.
Hľadáme posilu na naše zákaznícke centrum. Ponúkame naozaj pestrú náplň práce:
- vystavovanie cenových ponúk,
- evidencia objednávok a vystavovanie podkladov pre fakturáciu,
- príprava reportov a podkladov podľa požiadaviek,
- komunikácia so zákazníkom emailom, telefonicky, cez Servicedesk,
- realizácia hodnotení spokojnosti,
- organizovanie školení, webinárov, príprava prezenčných listín a podkladov na školenia,
- úzka spolupráca s Referentom zákazníckeho centra,
- práca na plný úväzok,
- a i.
Čo Ti ponúkame:
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok zamestnávateľa na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zamestnávateľa zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- príspevok na vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- sick day,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu.
Čo od Teba požadujeme?
- prax v oblasti administratívy,
- pokročilá znalosť práce s PC,
- Microsoft Windows - pokročilý
- Microsoft Outlook - pokročilý
- Microsoft Excel - pokročilý
- príjemné vystupovanie,
- komunikatívny typ osobnosti,
- zodpovednosť a precíznosť, zmysel pre detail,
- flexibilita a chuť pracovať.
Vodičský preukaz
B
Vzdelanie
stredoškolské s maturitou - študent vysokej školy
Prax
v oblasti administratívy
Miesto výkonu práce
Žilina
Mzda
990 EUR/mesiac (brutto)
(+ možnosť získať výkonnostné odmeny odvíjajúce sa od schopností a skúsenosti kandidáta a jeho výkonu)
Pracovný pomer
Plný úväzok
Chceš pracovať s nami? Daj nám o sebe vedieť!
...a nezabudni okrem zaslania svojho životopisu v sprievodnom texte uviesť prečo chceš pracovať v HOUR a prečo by sme si mali vybrať teba.
Vopred všetkým ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti a tešíme sa na budúceho kolegu/kolegyňu!