24 hodinový personálny asistent

Dochádzka, výplatné pásky, žiadanky na dovolenku aj vzdelávanie prístupné pre všetkých zamestnancov.

Inovatívne riešenie personálneho asistenta vzniká spojením systému eHuman a samoobslužného kiosku. Riešenie umožňuje aktívny prístup k firemným informáciám všetkým zamestnancom na pracovisku v reálnom čase.

Naše riešenie poskytuje

Sprístupnenie informácií o dochádzke zamestnanca


Elektronické zadávanie a schvaľovanie neprítomností


Realizácia e-learningových kurzov alebo preskúšaní


Požiadavky na vzdelávacie aktivity


Elektronické zadávanie a schvaľovanie cestovných príkazov

Distribúcia výplatných pások

Zadávanie požiadaviek na personálne oddelenie


Ankety


eHuman a jeho moduly


Modularita personálneho systému eHuman umožňuje konkrétnej organizácii vyskladať softvérovú konfiguráciu podľa svojich potrieb. Samozrejmosťou je sprístupnenie informácií podľa rôznych úrovní prístupových práv.


eHUMAN a JEHO MODULY

Kiosk Magnum


Kiosk je tvorený 19“ dotykovým LCD, kovovou konštrukciou, nosnými hliníkovými profilmi a chránenými rozvodmi elektrickej energie s CE- certifikáciou. Robustné a priemyselné telo kiosku zaisťuje jeho dlhodobú životnosť a možnosť umiestnenia aj do výrobnej prevádzky. Vďaka hlbšej zadnej časti disponuje väčším vnútorným priestorom, ktorý umožňuje vsadenie rozmernejších periférií, ako je napríklad laserová A4 tlačiareň.

Robustné predné dvere s viacbodovým systémom uzamykania umožňujú prístup k zariadeniam vo vnútri kiosku z prednej časti zariadenia, zároveň však umožňujú inštaláciu kiosku aj na miesta bez priameho dohľadu. Kotviaci systém a možnosť vyhotovenia odolného prachu je ideálnym variantom pre umiestnenie priamo vo výrobných halách.

Personálny kiosk Magnum

Kiosk Magnum funguje ako veľká modulárna stavebnica – môže byť jednoducho konfigurovaný podľa špecifických potrieb každého zákazníka. Kiosk umožňuje flexibilnú integráciu množstva prídavných periférií ako je napr. telefónne slúchadlo, skener, čítačka kariet, dispenzor na výdaj stravných lístkov alebo A4 tlačiareň. Finálna konfigurácia je navrhnutá podľa rozvinutosti procesov v zákazníckom prostredí a dá sa v budúcnosti ďalej rozširovať.

Pre všetkých zamestnancov je zaručený bezpečný prístup k osobným a citlivým informáciám vďaka množstvu ochranných prvkov. Pre vstup do zamestnaneckého účtu je požadované načítanie dochádzkovej karty a zadanie osobného hesla. Senzor priblíženia zaručuje automatické odhlásenie v okamihu, keď používateľ od zariadenia odstúpi. Samozrejmosťou je aj automatické odhlásenie pri dlhšej nečinnosti, bezpečnostný filter na dotykovej obrazovke a bočné štíty pre bezpečnostné zatienenie displeja.


Contal TS


Contal TS je výkonný terminál s 15“ dotykovým displejom pre sprístupnenie informácií z vybraných modulov systému eHuman, ako aj ďalších interných informácií. Telo kiosku pozostáva zo samotného zariadenia, predného panelu a uchytenia na stôl alebo stenu. Kiosk Contal TS je dodávaný vo variantoch pre Mifare 13,56 MHz alebo Proximity 125 kHz karty. Dizajn zariadenia spolu s dotykovým displejom poskytuje zákazníkovi moderné a spoľahlivé riešenie.


Informujte sa o riešení 24 hodinový personálny asistent

Po vyplnení formuláru vás bude kontaktovať naše Oddelenie obchodu v čo najskoršom termíne. 

Kto sa vám bude venovať?

Jana Musilová

Riaditeľka obchodu a marketingu

+421 907 917 435

obchod@hour.sk

Zobraziť na LinkedIn

Denisa Dériková

Obchodná manažérka

+421 910 537 760

obchod@hour.sk

Rastislav Sojak

Account manažér

+421 908 646 005

obchod@hour.sk